Trainingsclinic door Hilco de Boer 14 oktober

Geplaatst door Ronald Vermeulen (secretaris) op 25-08-2021

Op 14 oktober 2021 organiseert sv Leiden, in samenwerking met COVS Nederland en de KNVB, een Betaald Voetbal (BV) trainingsclinic onder leiding van de trainer van de Nederlandse top-arbiters Hilco de Boer.

Hilco de Boer, Trainingscoördinator scheidsrechterszaken KNVB en inspanningsfysioloog bij de KNVB is al vele jaren trainer bij de KNVB. Het belooft een uitdagende training te worden.

De training zal plaatsvinden op donderdag 14 oktober 2021 om 19:30 uur op ons complex te Leiderdorp.

Let op de training duurt tot 21:00u !!!

Voor deze activiteit is aanmelden vereist.

Leden van onze zustervereniging zijn ook van harte welkom en ook verenigingsscheidsrechters worden van harte uitgenodigd om deel te nemen.
Deelname is GRATIS.

Aanmelden kan via het inschrijfformulier in de kantine of een e-mail naar ac@svleiden.nl .

Laatst vernieuwd: 25-08-2021 om 09:42:40