Mooie aanstellingen Allard Lindhout

Geplaatst door Ronald Vermeulen (secretaris) op 13-09-2022

Allard Lindhout heeft zondag de eer om het duel tussen PSV en Feyenoord in Eindhoven te fluiten. De arbiter krijgt ondersteuning langs de zijlijn van Erwin Zeinstra en Rens Bluemink. Martin van den Kerkhof is de vierde official.

De wedstrijd is zondag 18 september en begint om 14:30u

Daarnaast heeft de UEFA Allard aangesteld als scheidsrechter voor het Europese duel tussen het Roemeense CFR Cluj en het Turkse Sivasspor in de Conference League. Deze tweede groepswedstrijd wordt donderdag 15 september gespeeld. De aftrap in Cluj-Napoca is om 18.45 uur.

Allard krijgt aan de zijlijnen ondersteuning van assistent-scheidsrechters Mario Diks en Erwin Zeinstra. Joey Kooij fungeert als vierde official in het Stadionul Dr. Constantin Radulescu.

CFR Cluj en Sivasspor begonnen vorige week in groep G beide met een 1-1 gelijkspel aan de groepsfase van de Conference League, respectievelijk tegen Ballkani (Kosovo) en Slavia Praag (Tsjechiƫ).

(Bron: KNVB)

Laatst vernieuwd: 14-09-2022 om 00:17:03