Jo Hermsen overleden

Geplaatst door Ronald Vermeulen (secretaris) op 30-11-2021

Beste leden van de COVS en mede scheidsrechters,

Met intens verdriet moeten wij u mededelen dat afgelopen zondag 28 november
mijn lieve echtgenoot en onze lieve vader en geweldige opa Jo Hermsen is overleden.
Begin november werd bij Jo acute leukemie vastgesteld. 23 dagen later na een korte strijd is hij overleden aan de gevolgen van een ontstane longontsteking en door bloedingen in de longen als gevolg van de chemotherapie.
Het is zo snel gegaan en het is zo onwerkelijk.
In oktober floot hij nog heerlijk zijn wedstrijden als KNVB scheidsrechter en leek er niets aan de hand. Hij was een scheidsrechter in hart en nieren en kwam graag bij de COVS.
In de bijlage vind u de rouwkaart. We zullen hem enorm missen.

Met hartelijk groet ook namens alle kinderen en kleinkinderen,
Hannie Hermsen

Geachte leden,

Begin van deze week kregen wij van de echtgenote van ons lid Jo Hermsen te horen via onderstaand bericht het droevige nieuws dat hij op 28 november 2021 is overleden.

en zijn enthousiaste promotie om scheidsrechter te worden.

We zullen Jo missen en wensen zijn vrouw Hannie Hermsen, kinderen en kleinkinderen en verdere naaste familie veel sterkte met het verlies.

Rob Braun

Voorzitter Scheidsrechtersvereniging Leiden e.o.

Bij zijn zeer recente KNVB onderscheiding voor "Scheidsrechter van Verdienste" heeft Cees Mentink een mooi artikel met interview geplaatst op LeidenAmateurVoetbal.nl.

Laatst vernieuwd: 30-11-2021 om 21:32:53