Doel van deze site is u meer inzicht te geven in de wereld van de arbitrage. En dan met name hoe de belangen van de individuele scheidsrechter worden behartigd door Scheidsrechters Vereniging Leiden en omstreken -en de COVS (Centrale Organisatie van Voetbal Scheidsrechters)-.

Daarnaast kunt u op deze site meer informatie vinden over de Scheidsrechters Vereniging Leiden en omstreken (voorheen COVS groep Leiden e.o.)
Voor op- en aanmerkingen over deze site maar ook voor meer informatie over de Scheidsrechters Vereniging Leiden en omstreken
kunt u ons altijd mailen !

Ook kunt u langskomen op een training en uw wensen kenbaar maken. Wij trainen in Leiderdorp op:

• dinsdag van 19.30 uur tot 20.30 uur
  • donderdagavond van 19.30 uur tot 20.30 uur.

Alvast veel plezier op de website van de Scheidsrechters Vereniging Leiden en omstreken.