Wil je na je wedstrijd bij een collega scheidsrechter kijken?
Dan kan je gaan zoeken in KNVB's OP (officialportal).
Maar ook oud-scheidsrechters willen graag gaan kijken bij collega kijken en kunnen niet (meer) in OP.

Werkwijze
Ieder lid die zijn aanstellingen op de website van de SV Leiden wilt hebben ontvangt na aanmelding (via aanstellingen@svleiden.nl ) een link. Via deze link kom je in een document terecht. Dit document is gekoppeld aan de website. Je zet dus je eigen aanstelling op de website. Je kan je aanstelling(en) vanaf de maandag voorafgaand aan het weekend plaatsen. We werken dus steeds een weekend vooruit.

Leo Apperloo verstuurt wekelijks de link voor het verzamelen van de aanstellingen.

P.s. Wil je ook in deze lijst toegevoegd worden en ben je lid van Scheidsrechter Vereniging Leiden en omstreken? Mail naar aanstellingen@svleiden.nl